talambar

بنام خدا  در سال جدید اولین بار بود که در یک برنامه با همراهی گروه خرم شاد شرکت می کردم . روزی شاد و بیاد ماندنی برایم بود. طبیعت پر از گل و سبزه؛ این روزها طبیعت واقعا محشره جای دوستان خالی ............. علی دیگاه منطقه ایی در غرب سردانسر با حدود یک ساعت پیاده روی واقع شده است. دارای دشت نسبتا وسیع با کلبه دامداری و چشمه ایی خنک که غالبا در تمام طول سال آب دارد. تخم پرنده در مسیر از روی درخت افتاده بود و دچار شکستگی شده و امکان جوجه در آوری آن خیلی ضعیف بود برای همین کاری از دست ما ساخته نبود جز دیدن زیبایی آن و عکس برای دیدن دوستان. امامزاده صالح یکی از دو امام talambar...
ما را در سایت talambar دنبال می کنید

برچسب : علی دیگا,علی دیگا گرگان, نویسنده : barankoha بازدید : 201 تاريخ : شنبه 20 شهريور 1395 ساعت: 22:18

بنام خدا

امروز مجددا رفتم به سردانسر ولی اینبار بعنوان راهنمای گروه کوهنوردی رامیان؛ هیچ وقت کوه و طبیعت تکرار پذیر نیست همیشه تازه و نو است اینبار هم همینطور بود در کنار دوستان جدید و دوست داشتنی ..........

پایان

talambar...
ما را در سایت talambar دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : barankoha بازدید : 191 تاريخ : شنبه 20 شهريور 1395 ساعت: 22:18

بنام خداطبق سنوات گذشته در ایام ماه مبارک رمضان روزهای سه شنبه را در جنگل افطار برگزار می شود امسال هم طبق سنت حسنه سالهای قبل روز سه شنبه را برنامه ریزی کردیم. معمولا یکی از دوستان میزبانی را بر عهده می گیرد و یا اگر کسی تقبل نکرد هر کس افطار خودش را می آورد و دور هم افطار می کنیم. به هر حال با حضور دوستان و خوانندگی آقای ساوری و نصیری شبهای بیاد ماندنی است. جای دوستان خالی ................... میزبان این هفته خانم یغمایی بودند که جا دارد از ایشان از طرف خودم و گروه کمال تشکر را بنمایم . این ضیافت را در این ماه عزیز با هر نیتی برگزار کردند خداوند قبول نماید.الما talambar...

برچسب : ضیافت افطاری هنرمندان,ضیافت افطاری فرهنگیان,ضیافت افطار,ضیافت افطاری رئیس جمهور,ضیافت افطار شورای عالی تهیه کنندگان,ضیافت افطار رئیس جمهور,ضیافت افطاری دکتر عارف,ضیافت افطاری دوقلوها,ضیافت افطار حزب اسلامی کار,ضیافت افطار تهیه کنندگان, نویسنده : barankoha بازدید : 267 تاريخ : شنبه 20 شهريور 1395 ساعت: 22:18

بنام خداهر ساله یکی از ارتفاعاتی که در ماه رمضان توسط تعداد زیادی از علاقمند به کوه صعود می شود قله پیرگرد کوه با حدود 3200 متر ارتفاع است. صعود ها هم بصورت مستقل توسط گروه ها و هم همابش سراسری توسط فدراسیون کوهنوردی شهرستان و حتی استان صورت می گیرد. قله پیرگرد کوه از جاذبه های زیادی برخوردار است و در مسیر جاده توسکستان که گرگان را به شهرستان شاهرود وصل می کند واقع شده است. از نظر شکل ظاهری بصورت کله قند و خیلی شبیه قله دماوند است. از زیستگاه های اصلی درختان اورس در منطقه است و درختان تنومند و کهنسال زیادی را در این منطقه خواهید دید که از سرمایه های ملی کش talambar...
ما را در سایت talambar دنبال می کنید

برچسب : سروآباد, نویسنده : barankoha بازدید : 213 تاريخ : شنبه 20 شهريور 1395 ساعت: 22:18

بنام خدا یک بار دیگر فرصتی پیش آمد در کنار دوستان پا به قله دماوند بگذاریم. برنامه فشرده از غروب روز پنج شنبه هفته آخر مرداد آغاز شد. شب را رینه توی چادر خوابیدیم و صبح بعد از صبحانه با نیسان و تویوتا به سمت گوسفند سرا حرکت کردیم. پس از سپردن بارها به قاطر با کوله سبک به سمت بارگاه 3 را افتادیم. شب را در پناهگاه گذراندیم که از نظر شرایط محیطی بسیار نامناسب بود و. امکان استراحت را از ما گرفت. صبح ساعت حدود 2 صبح به سمت قله حرکت کردیم با توجه به شرایط نامناسب و وضعیت گروه تا حدود آبشار یخی صعود کردیم و ترجیح دادیم از ادامه صعود پرهیز نموده و به بارگاه برگردیم. talambar...

برچسب : دماوند رینه,نقشه دماوند رینه,هتل دماوند رینه,متل دماوند رینه,روستای رینه دماوند,منطقه رینه دماوند,تلفن هتل دماوند رینه,قیمت هتل دماوند رینه,دشت شقایق دماوند رینه, نویسنده : barankoha بازدید : 191 تاريخ : شنبه 20 شهريور 1395 ساعت: 22:18

بنام خدا امروز جمعه روزی متفاوت برای من و دوستانم بود. مسیری را انتخاب کردیم که غالب ما قبلا نرفته بودیم. برای همین صبح زود فلکه کاخ جمع شدیم و به سمت روستای زیارت حرکت کردیم. مسیر حرکتمان به سمت سردانسر و سپس علی دیگا و گاندی سرا بود. در طول مسیر آقای احمدی و سایر همکاران را در سردانسر دیدیم. و همچنین تعدادی از دوستان هم بدلیل کاری که داشتند فقط تا سردانسر ما را همراهی کردند. تا گاندی سرا را همه ما قبلا رفته بودیم ولی مسیر جدید را فقط آقای مهدی قهرمان رفته بود لذا با راهنمایی ایشان به حرکتمان ادامه دادیم حرکت در مسیر یال هر چند با شیب تند بود ولی مشکلی ن talambar...
ما را در سایت talambar دنبال می کنید

برچسب : قلعه پهلوان بادی تفت,قلعه پهلوان بادی,قلعه پهلوان جاجرم, نویسنده : barankoha بازدید : 204 تاريخ : شنبه 20 شهريور 1395 ساعت: 22:18